ingyenmedve

Tiszta álattkert! Álattnak van ingyen kedve. Eszonta a költő is. Várom a sültgalambot. Teve van kétpúpú, nekem elég a magamé is, ami én magam vagyok!

Friss topikok

  • milu vagyok:): Annyira igénytelen és ruppótlan a poszter stílusa, hogy a negyedik pontnál felfüggesztettem az olv... (2014.12.27. 23:52) KülönKRESZ buszsofőröknek
  • Vidéki: @ingyenmedve: Ne feledkezz meg arról sem , hogy Bokros a Budapest Bank vezéreként is bizonyított ... (2009.04.07. 09:37) Balfaszista jobbersajtó
  • Transzmoha: @ingyenmedve: köcce, megskubbantom (2008.12.28. 22:45) Fasza új blogötletem

Linkblog

Fasza új blogötletem

2008.12.27. 08:19 | ingyenmedve | 4 komment

Címkék: stréber nyalóblog megfelelőblogötlet

Azon gondolkodtam a trendicsek Izom Tibor, meg a "Vastagbőr" című pihepuha selyemes jópofi nyalóblog tanulmányozása után, hogy nekem is kéne már foglalkozni a pol'karrieremmel is. Ahogy Bakulya Az Ölydög, a politikaikorrekt nyalóblogolás atyamestere fogalmazta: Máma nem mindegy, hogy politikailag mit gondolnak az emberről.

Azt tapasztaltam, hogy a pestizmus kritikája nem nagyon megyen egy jobbára pestista megablogportálon, de a jaó kis falussias bunkaóságot pécéző göre gáboros (főleg művelt bölcsészfiúk álcáskodnak ilyen blogokban) az hóttpoenos és political correct is lenne. Az

 Ö.B.B.

[Össze Buliztuk Baßdmeg] blogöteletmre nem nagyon vót kapás.

Olyan hogyíraggya reklámos, csizmás, súrcos, pergekalapos izéblog kéne.

Mit a trendi basszusozgatni mostánában. Írjak egy negyvenhetedik BKV-fika vagy MÁV-ciki blogot? Lehetne 4-es metró baßogatóblog? Áááá, dehogy lehetne, azt nem szabad bántani!

Megvan! Vesszenek az önkormányzatok, előre Budapest mexicanizálódásáért (Mexico City-ről van szó...) minek az a sok hülye buziönkormányzat, csak pé'zbe kerül, legyenek E-[g]unyhók a 3000-es vagy kisebb lélekszámú falvakban (nagyvonalúan lélek-számba véve a körzeti orvost is...) meg ilyesmi.

 Azt találtam ki:

Egy falui nótários Toyota Lan'krulyzer-rel Pessre megyen

-blog. Kellően műhülye (am. Barta Bandika) accentben. Majd Keresztesi József irodalomkritikai munkásságából fogok puskázni. (bonus track a Szőranya zk összes szövegei)

Ez pont fasza lenne jógyerekpukkasztónak, úgyse értenek a terepjárókhoz és a sztereotipiák szerint terepjáróval csak hülyebunkó selyemdzsoggos vállalkozó vagy zsírtraktorosgazda meg ilyenek közlekednek. Egy 3,2-es benzines kijön millka alatt, agyvérzsírtkergetni mégis megteszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenmedve.blog.hu/api/trackback/id/tr14843454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása