a fika BKV, a fos MÁV -de szar ez a blog ugye? De ha beszállnék a népsortba, megint állunk, madzag! -akkor jógyerek lennék. Na, de a lényeg-a-lényeg:
A BKV megszabadul a HÉV-től.
A "kormány" [Gyurcsány, Bajnai, Szilvássy, Draskó' -labdaszedő Keller] ugyanis azzal a feltétellel segíti ki a BKV-t a köpedelemből, ha megszabadul a HÉV-től úgy, hogy átadja a MÁV-nak. A BKV-nak a teljes elővárosi közlekedést le kell adnia.. na, nem a vasba persze, mert annak az olimpia óta jelentősen megzuhant a felvásárlási ára. Mármint az ócskának...
Ez majd fincsi embléma lesz ugye? Össze Buliztuk Bazmeg!
Ez az ügylet erősen emlékeztet a BKV busz-szerelőinek a megoldásaira, amikor két rossz busz alkatrészeiből javítanak ki egy harmadikat.
Csakhogy! Itt a csokoládé a palacsintában! A túrósban. És azt tudjuk, hogy az erősebb kutya eszi meg a túrós palacsintát! Azt meg elfelejtenénk, hogy az ÖBB, miután simán megkaparintotta a MÁV teherfuvarozó és vagonjavító divízióját, véééletlenül majd egyedüli ajánlatevőként azon fogja észrevenni magát, hogy a személyszállítási MÁV-maradék is az övé? Ja, sooo? Az elővárosi vasúti [HÉV] közlekedéssel együtt?
így majd nyami lesz:
Mivel a lobbykutatásra nem telik a megélhetési bloggerek erejéből, meg kell várnunk a következő osztrák parlamenti választást, négy évet, hogy kiderüljön, ki lobbyzott az ügy sima lebonyolításáért és mekkora tarifáért. No, és a Vezérműtengely szaGfeltárói? Az index-nél sincsen kapacitás arra, hogy MOST derüljön ki, mely stróman kapja a bulipénzt? akarom mondani "sikerdíjat"?
A BKV most talán majdnem annyit, mintegy másfél millárdot nyer, ha leadja a HÉV-et.
Na ennél azért többet markolnak föl a ma még névtelen magyar "lobby"sták.