ingyenmedve

Tiszta álattkert! Álattnak van ingyen kedve. Eszonta a költő is. Várom a sültgalambot. Teve van kétpúpú, nekem elég a magamé is, ami én magam vagyok!

Friss topikok

  • milu vagyok:): Annyira igénytelen és ruppótlan a poszter stílusa, hogy a negyedik pontnál felfüggesztettem az olv... (2014.12.27. 23:52) KülönKRESZ buszsofőröknek
  • Vidéki: @ingyenmedve: Ne feledkezz meg arról sem , hogy Bokros a Budapest Bank vezéreként is bizonyított ... (2009.04.07. 09:37) Balfaszista jobbersajtó
  • Transzmoha: @ingyenmedve: köcce, megskubbantom (2008.12.28. 22:45) Fasza új blogötletem

Linkblog

Mindennapos a cigányverés Magyarországon!

2009.02.04. 10:26 | ingyenmedve | Szólj hozzá!

Címkék: polgárháború cigány cigányverés társadalmiközömbösség polgárháborúshelyzet

 

Mindennaposak a cigányverések Magyarországon.

Nagy cigánycsaládok nagy cigánycsaládokkal csapnak össze.

POLGÁRHÁBORÚS HELYZET FENYEGET

-különösen a szinesfém és a vasazás frontján.

Amióta véget ért a pekingi olimpia, óriásit zuhant a hulladékvas felvásárlási ára. Ma már a 29 Ft-ot sem éri el. Mindeközben a vidék jórésze hulladékvas szempontjából kipucolva.

 

Nincs is vas és az ára is alacsony.

 

Cigány ver cigányt

–pl a kamatolással [uzsorázással] összefüggésben.

És sehol nincsenek a szószólók!

Pedig annyi szószólója a világon nincsen kisebbségnek, mint cigányságunknak.

Hetente zajlanak összecsapások

cigány nagycsaládok közöt Borsod, Heves, a Tarnaság, Baranya falvaiban is.

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenmedve.blog.hu/api/trackback/id/tr51921942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása