ingyenmedve

Tiszta álattkert! Álattnak van ingyen kedve. Eszonta a költő is. Várom a sültgalambot. Teve van kétpúpú, nekem elég a magamé is, ami én magam vagyok!

Friss topikok

  • milu vagyok:): Annyira igénytelen és ruppótlan a poszter stílusa, hogy a negyedik pontnál felfüggesztettem az olv... (2014.12.27. 23:52) KülönKRESZ buszsofőröknek
  • Vidéki: @ingyenmedve: Ne feledkezz meg arról sem , hogy Bokros a Budapest Bank vezéreként is bizonyított ... (2009.04.07. 09:37) Balfaszista jobbersajtó
  • Transzmoha: @ingyenmedve: köcce, megskubbantom (2008.12.28. 22:45) Fasza új blogötletem

Linkblog

ingyenmedve próbareggelije

2008.11.20. 08:11 | ingyenmedve | Szólj hozzá!

Címkék: álattmese ingyenmedve próbareggeli

FIGYELEM caution a képmelléklet esetleg elveheti az étvágyadat, ha azt hiszed, hogy a parizer úgy lesz, amint azt a proszektúra blogtulaja füllenti. Én nem használok szikét. És csak a bérmacinak van édibody plyüsszmancsikója. Tudod, hogy csinál az ingyenmackó a karcaival? Így-e -így-e, látood? //// \\\// = (((

 

Vót egyszer egy nagyonmagashegység, abban élt egy szürke grizzly. Tudjátok, milyenek az amerikaiak, fiatal állam, nagyonhosszú csillagos-árpádsávoszászló a hadügyminisztériumon, a tőzsdepalotán, a benzinkúton, minden második villanykarón, a sheriffirodán, az irakikatonák bérkoporsóin (csak a hullazsák a saját). Így aztán valóságos népszokás vált vadászkörökben

följárni a Magányos Ideges Grizllyhez próbalőni. Általában a grizzly agyoncsapta és megkóstizta a vadászokat, kábé ez itt az utolsó reggelije:

gondolhatjátok, hogy járt a Rettenetes Medve a következő vadásszal. Ha nem úgy járt volna, ez se az utolsó reggelije lett vóna.

 Természetesen én hol a medvékkel, hol a tömöttlibák tojásbólkisekeléséért vagyok. Immár 300000 libuska nem kelt ki a tojásból! Csak mozgalom ne alakuljon a Meg Nem Született Édes Kislibák Jogaiért

Hát, Kört Vannagattal szólvást így megy ez. Ha nem így menne, én is bérmaci lennék és aszondanám, mint a 13-asok Klubja kidobóembere: Ha politikaihullákból készült parizert akarsz reggelire, akkor ne a készrecsomagolt polycuklyos gyárisütikéket kínáló proszetúra blogba járjá borzongani. Gyere, írjál alá itten, hogy a Zsanika ártatlan és megerőszakolták a rebiszbaszok.

 

itt ni, meg arra írjá' alá, hogy jogszerűen vertek agybafőbe akiket értek a rebiszbaszok.

 

Írjá' alá, feleljé' meg oszt tátsad a szájad a sültgalambnak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenmedve.blog.hu/api/trackback/id/tr34778940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása